O nás

Poskytujeme kompletní služby v oblasti vedení daňové evidence, účetnictví a mzdové agendy, servisu daňového, finančního poradenství a daňové optimalizace. Technické provedení je zajišťováno osobně, elektronicky i poštou, dle požadavků klienta.

Jsme připraveni účetnictví zpracovávat i na vzdálené ploše v programu zákazníka.

Našimi klienty jsou fyzické osoby, právnické osoby a v neposlední řadě i příspěvkové organizace.

Služby probíhají na základě smlouvy, kterou se zavazujeme k převzetí odpovědnosti za způsobené škody a z toho vyplývající sankce. Pro tyto účely jsou naše služby pojištěny u pojišťovny Generali.

Zaručujeme diskrétnost a mlčenlivost ke třetím osobám.

Cena plnění je stanovována měsíčním pevným paušálem nebo položkově dle přání klienta, viz. Ceník služeb.

Nabízíme komplexní vedení účetnictví a ekonomické služby:

  • vedení účetnictví (podvojné účetnictví)
  • vedení daňové evidence (jednoduché účetnictví)
  • vedení personální a mzdové agendy
  • rekonstrukci účetnictví / daňové evidence
  • zpracování daňových přiznání
  • zastupování na úřadech

Další nabídka služeb:

  • sjednání hypotečních úvěrů -> zmapování aktuálních nabídek u všech bank působících na trhu v ČR a vyhodnocení nejlepšího řešení situace pro klienta
  • refinancování, konsolidace půjček a úspora nákladů na bydlení
  • informativní porovnání stávajících pojistných smluv, jejich kvality, nákladovosti a potencionální možné úspory na těchto produktech: odpovědnostní smlouvy, životní a úrazové smlouvy, penzijní zajištění, havarijní pojištění vozidla s povinným ručením, podnikatelské pojistky aj.
  • v kombinaci s havarijním pojištěním Vám umožníme za poplatek 300 Kč vytvoření knihy jízd bez námahy a starostí kolem tvorby tohoto účetního dokladu

Nabízíme individuální přístup, profesionální jednání a jistotu ve formě pojištění profesní odpovědnosti.